Dagens treningsprogram – bein, rumpe og biceps

Hverdagens plikter og logistikk gjør at trening for min del skjer når jeg har mulighet. Det kan være alt fra 0 til 6 dager i løpet av ei uke. Snittet ligger på rundt 2. Så jeg skal ikke skryte på meg mer trening enn hva som er realiteten.

Fra første dag i januar hvert eneste år er det alltid sykt mye folk på treningssentrene i bilen. “Alle” har trening som nyttårsforsett. Masse kø på alle apparat og stappfulle treningssenter. Slik er det frem til midt av februar, hvert eneste år. Jeg merker forskjellen bare fra forrige uke til i kveld. Men i kveld var det kjempeluftig og behagelig på 3T.

 

Slik så det ut på treningssenteret mitt i kveld.
Slik så det ut på treningssenteret mitt i kveld.

 

Flere har spurt om jeg kan legge ut dagens treningsprogram, så her kommer det.

 

Dagens treningsøkt:

  • Knebøy – 8 rep x 3 sett
  • Stående utfall – 16 rep x 3 sett (8 pr fot)
  • Biceps curl med manual – 8 rep x 3 sett
  • Biceps curl med kabelmaskin – 8 rep x 3 sett
  • Situps skråbenk med vektskive – 12 rep x 3 sett
  • Russian Twist med vektskive – 40 rep x 3 sett (20 pr side)
  • Bicycle Crunch 100 stk

 

FrkBartnes 🧡

Du finner meg på også på YouTube og Instagram.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg