DIY – Sy sitteunderlag

I løpet av de siste årene har gjenbruk og redesign av gamle ulltepper blitt veldig populært. Jeg har sydd flere ullteppejakker i ulike størrelser og fasonger, sitteunderlag og liggeunderlag.

 

 

Slik syr du sitteunderlag:

  • Klipp ut en bit 45×45 cm eller ønsket størrelse.
  • Sy med overlock eller sikksakk på vanlig symaskin rundt alle sidene.
  • Fest trådene.

 

Dersom du ønsker en litt penere finish kan du sy med ulltråd langs kantene på sitteunderlaget. Da blir det litt mer dekorativt.

 

 

Veldig ofte kjører jeg så korte bilturer at setevarmen i skinnsetene ikke rekker å varme opp settet før jeg er fremme. Særlig på vinterstid blir jeg fort gjennomfrossen. Det var slik ideen om å ha et sitteunderlag liggende i bilen ble til.

 

 

FrkBartnes 🧡

Du finner meg på også på YouTube og Instagram.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg