Endelig ferdig!

Endelig helg! Men alarmen sto på 0555 for å se kvalifisering hopp menn. Herlig OL-sett med norske øyne med gull til Therese Johaug og mix skiskyting.

 

 

Februars første prosjekt

Opprinnelig var det et annet teppe jeg skulle bruke, men det ble for lite. Jeg forsøkte å legge mønstret i alle vinkler og retninger, men klarte ikke å få til en hel jakke. Det var tidlig i vinter jeg begynte å planlegge ullteppejakke, så prosessen har tatt lang tid. Ullteppet har ligget på soverommet og «gnagd» litt, fordi jeg ikke har fått gjort noe med det.

Selv om fargen på ferdig jakke ikke var det jeg tenkte, så er jeg jo veldig fornøyd med passformen. Jeg syns den er bedre enn #ingridjakka, da denne er smalere i passformen og passer meg bedre. Jeg har sydd innlegg i kragen av en gammel herreskjorte, så her er det full omsøm. Ganske gøy egentlig!

 

 

Nå var det godt med et par dager fri etter kontorlivet begynte igjen. Helga skal brukes til ekstra søvn, god mat og kanskje jeg drister med å starte litt strikk også.

– Frk Bartnes –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg