Organisering i stoffskapet

OCD’en slår inn av og til, og med mye hjemmetid så brettet jeg alt i stoffskapet på nytt for å få alle stoffene mest mulig “like”.

Før

Ikke det at det stå så ille ut fra før, men alt kan bli bedre. Brettekant og coronatid er vel en gjenganger.

 

Jeg lagde meg en mal av en pappsplate. Den er litt mindre enn halve bredden i hver hylle i skapet, og sånn passe dyp.

 

Jeg bretter alle stoff rundt platen, slik at alt skal ha mest mulig lik størrelse.

 

Brett til du kommer til enden.

 

Klippekantene skjules inni stoffbretten.

 

Bretter nederste kant innover om mulig for at alle klippekanter skal bli skjult.

 

Ferdig brettet

 

Malen fjerner du enten under veis eller til slutt, ut fra hvordan du bretter stoffet.

Etter

Slik ble det etter brettingen.

Jeg har samlet stoff ut fra farge og stofftype.

 

.FrkBartnes

Følg meg gjerne på Instagram: FrkBartnes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg