UFO-mengden øker

Jeg tror ikke jeg har tatt i strikketøyet mitt siden lenge før jul.

 

For et mareritt av et mønster

Jeg strikket i lang tid på PetiteKnit Honey clutch, og rekket den opp like mange ganger som jeg har fingre og tær til sammen. Dette var min første patentstrikk. Det må jeg si var mye mer utfordrende enn jeg trodde. Oppskriften må jeg si ikke er den beste, da jeg må Google meg frem flere ganger for å se tutorials for å skjønne hva jeg skal gjøre. Dette var også grunnen for at jeg valgte å lage noen «bedre» strikke-tutorials selv.

 

 

 

Jeg ble helt «matt» av strikkingen før jul, og la strikkingen fra meg. Må likevel si at det gnager at jeg har UFO liggende. Men kanskje det er nå på tide å finne det frem igjen, og gjøre det ferdig?

 

Så spennende med helt nye prosjekt

Siste uken har jeg strikket på mine første to Min mote balaklava. Jeg fant noen garn-tips på instagram, men så klart så har jeg endret oppskriften og lager en mer «pusete» versjon enn den jeg i utgangspunktet tenkte å strikke.

 

Men da gikk jeg tom for garn… Så da fikk jeg 2 nye UFO.

 

Må si at da ble bloggen litt hyggelig avbrekk når jeg ikke får strikket eller sydd. Eller at man ønsker helst å ligge i sofaen og heller ha noe å pusle med i reklamepausene i all lineær tv som ruller på skjermen.

 

– Frk Bartnes –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg